Cześć! Dzisiaj odpowiemy Ci na pytanie – jak prezentować oferty wycieczek jako organizator turystyki?
Bez wiedzy kim jest organizator turystyki, ciężej będzie Ci w pełni zrozumieć ten artykuł.
>Dowiedz się kim jest organizator turystyki, kliknij TUTAJ<
Jak skutecznie prezentować oferty, jako organizator turystyki, pod kątem wizualnym?
Prezentacja ofert usług bezpośrednio wpływa na Twoją sprzedaż, jako organizatora turystyki. W ekstremalnych przypadkach możesz stracić do 70% swojej sprzedaży przez nieatrakcyjną prezencję oferty. Dobrze więc poświęcić swoją uwagę na staranne ich przygotowanie. Oto, co warto robić:
● Konstruować krótkie, lekkie oraz pobudzające wyobraźnie opisy wycieczki, które powinny kierować uwagę na najatrakcyjniejsze cechy wycieczki.
● Używać dobrej jakości, atrakcyjnych zdjęć, które prezentują destynacje/obiekty do zwiedzania, rekreacji, czy wypoczynku. Ludzie są z natury wzrokowcami, a młodzi ludzie poprzez wpływ mediów społecznościowych mają bardzo krótki czas uwagi. Zatem zdjęcie powinno natychmiast przyciągać wzrok bajecznymi, słonecznymi widokami, intensywnymi kolorami i uwypuklać najważniejsze cechy danego miejsca.
W biurach podróży często za to odpowiada osoba od spraw marketingowych. Jednak może się zdarzyć, że to właśnie organizatorowi turystyki zostanie przypisane to zadanie, szczególnie gdy działa ,,na własną rękę”.
● Tworzyć krótkie animacje, filmiki lub tzw. ,,rolki*” promuje daną ofertę lub biuro podróży. Warto użyć prostej formy z minimum informacji, tak by zaintrygować odbiorcę. Użyć muzyki pasującej do obiektu czy destynacji. Na przykład: kiedy promujemy wycieczkę do parku rozrywki, to raczej muzyka powinna być dynamiczna, skoczna i tryskająca pozytywną energia. Zaś gdy promujemy jakiś kurort, który w swojej ofercie stawia na relaks i odpoczynek klientów, wówczas warto użyć muzyki spokojnej i relaksującej.
Ponownie – w biurach podróży zazwyczaj jest od tego specjalista od spraw marketingowych.
*Rolka – to krótki klip, trwający od kilku do kilkudziesięciu sekund, który powinien swoją treścią i formą wywoływać maksimum emocji. Rolki znajdziemy w serwisie Youtube, na Facebooku, Instagramie oraz TikToku, który jako pierwszy wprowadził taką formę.
Co niezbędnego musi znaleźć się w specyfikacjach wycieczki?
● Kraj i miejsce docelowe podróży,
● cena, jako całość i z wyszczególnionymi kwotami dodatkowymi za np. zwiedzanie muzeum czy koszt przewodnika,
● forma transferu oraz jego dokładny plan wraz z godzinami i miejscem/ami stawienia się,
● obiekty i/lub tereny zwiedzania,
● miejsce i czas zakwaterowania, opis obiektu wraz z jego ofertą wyżywienia, rozrywkową oraz wysokość jego standardu,
● plan na każdy dzień wraz z godzinami i miejscem stawienia się,
● rodzaj wycieczki – określenie czy jest to forma objazdowa, wypoczynkowa w hotelu itd.
● informacja o tym, czy zawiera świadczenia i ubezpieczenie, a jeśli tak, to co konkretne one obejmują.
Dziękujemy, że dotrwałeś do końca naszego artykułu. Gdyby niektóre kwestie były dla Ciebie niejasne , to zachęcamy do przeczytania naszych innych artykułów lub do bezpośredniego kontaktu z nami.